Serviciul Glovo de livrare a mâncării la domiciliu este extrem de folosit de către români. Țara noastră se situează pe locul întâi în Europa de Sud-Est și pe locul doi, la nivel mondial, dintre cele 25 de țări în care operează Glovo, după Spania.Conform unui comunicat al companiei, anul acesta, printre preferințele clienților se numără burgerii, shaormele și pizza. Topul celor mai apreciate bucătării e format din cea americană, înregistrând o creștere comparativ cu anul anterior, urmată de preparatele cu specific italian și de bucătăria orientală. De asemenea, românii au plasat cu 27% mai multe comenzi de pește și fructe de mare și cu 26% mai multe deserturi față de anul trecut.
Anul acesta, cele mai multe comenzi au fost efectuate de un bucureștean, care a plasat comenzi în valoare de 137.226 lei (peste 27.000 euro). În privința numărului de comenzi, un constănțean este campion, care a efectuat 1340 de comenzi, în medie 3.5 comenzi pe zi. Clienții din România plasează cele mai multe comenzi în zilele de vineri, joi și miercuri, mai ales pentru cină.