Valentin Burada: „Existența unui numar mare de medici specialiști, precum si recunoasterea internationala a sistemului educational medical din Romania au facut ca tara noastră să devina o destinatie in continua crestere pe harta mondiala a turismului medical. Iar investițiile pe care le avem programate la Swiss Clinics în următorii ani vor duce lucrurile la un nou nivel din punctul de vedere al turismului medical”
Swiss Clinics, reţea locală de clinici şi spitale specializate în chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă, şi-a crescut an de an bugetul alocat pentru investiţii în tehnologie, acesta ajungând în prezent la 250.000 de euro.
Anul acesta, reţeaua Swiss Clinics are în plan să investească într-o nouă platformă online prin care îşi propune să îmbunătăţească relaţia cu clienţii prin automatizarea mai multor procese.
„Ne aflăm în etapa în care tehnologia revoluţionează medicina estetică şi deblochează o lume cu totul nouă a frumuseţii. În reţeaua Swiss Clinics şi implicit în cadrul Swiss Hospital investiţiile în tehnologie au crescut de la an la an, ajungând în prezent la 250.000 de euro bugetul anual. Avem în plan lansarea unei noi platforme online, o investiţie pe care o estimăm la 30.000 de euro, care va aduce multiple beneficii în relaţia cu pacienţii, oferindu-le o experienţă îmbunătăţită încă din etapa de informare şi programare a vizitelor şi intervenţiilor acestora. Ne propunem să automatizăm o serie de procese, care să ne ajute pentru o mai bună gestionare a activităţii şi să degreveze colegii de sarcini repetitive şi de rutină, pentru ca aceştia să aloce mai mult timp pentru client service“, a declarat pentru ZF Valentin Burada, fondatorul Swiss Clinics. El a adăugat că în prezent caută furnizorul potrivit pentru a începe dezvoltarea noii platforme online, obiectivul fiind ca aceasta să fie finalizată până la finalul acestui an.
Una dintre principalele funcţionalităţi pe care le va avea noua platformă Swiss Clinics va fi programarea pacienţilor direct de pe site cu sau fără un cont înregistrat în prealabil. Aceasta nouă platformă va oferi și pacienților din străinătate acces mai ușor la serviciile noastre medicale.
„În medicina estetică, gestionarea aşteptărilor clienţilor este un aspect cheie, ce implică o comunicare clară şi stabilirea de obiective realiste, iar toate acestea necesită timp. Prin investiţiile pe care le avem în plan, ne propunem, astfel, să câştigăm timp pentru ce este cu adevărat important pentru pacienţi“, a punctat Valentin Burada.
În cei aproape nouă ani de existenţă, reţeaua medicală a investit în total circa un milion de euro în dotările pentru circuitul de spitalizare şi sala de chirurgie din cadrul Swiss Hospital şi un milion de euro în dotările din clinică. Cea mai scumpă tehnologie din cadrul reţelei Swiss Clinics este aparatul VASERLipo PRO, care a costat 120.000 de euro.