Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari, și-a lansat propriul brandul de produse cosmetice. O reclama impunătoare la noul brand poate fi vazută pe clădirea Universității din București.

Noua companie de cosmetice, care promite să cucerească și să se impună pe piața din România și nu numai, se numește Romina’s Beauty. Printre produsele vedetă se numără rujuri și lacuri pentru buze, în culoarea roșie, care amintesc de mașinile Ferrari.
Produsele sunt disponibile pe site-ul propriu, unde un ruj costă 40 de euro, iar un creion pentru conturul buzelor costă 15 lei. Româncele pot comanda produsele pe care le vor primi acasă după ce plătesc și transportul de 16 euro.
În România, Romina Gingașu a înființat anul trecut firma Romina Gingașu Group, deținută 100% de ea și care are ca domeniu de principal de activitate comerțul cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor și al tutunului.
Iubesc competiția; fără ea, nu aș fi persoana care sunt astăzi. Pentru mine, competiția reprezintă o provocare și nu îi acord mai multă atenție decât este necesar. Restul se bazează pe încrederea în gândirea și viziunea mea cu care construiesc totul în jurul meu. Când intenția este bună, nimic nu poate distruge un proiect. În schimb, dacă un proiect începe «cu stângul» din punct de vedere financiar, etic sau organizatoric, nu va reuși niciodată pe termen lung”, a declarat Romina Gingașu.

Romina Gingasu este antreprenor din 2017, când a investit pentru prima dată pe bursa internațională, la vârstă de 25 de ani, continuând să fie un investitor important atât în acest domeniu, cât și pe piața internațională de real estate.